Seat Tarraco to SUV mało popularny w Polsce, ale warto przyjrzeć się nowej specyfikacji napędu hybrydowego plug-in. Układ napędowy tworzy silnik spalinowy TSI 1,4 litra o mocy 110 kW, silnik elektryczny o mocy 85 kW i zestaw akumulatorów litowo-jonowych o pojemności energetycznej 13 kWh. Na napędzie wyłącznie elektrycznym można przejechać około 50 km. Całkowita moc do dyspozycji to 180 kW (245 KM) i 400 Nm momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w 7,4 s i prędkość maksymalną 217 km/h.
Wykończenie FR nadaje Tarraco sportowy charakter. W standardzie 9-calowe obręcze kół ze stopów lekkich ( w opcji 20-calowe), poszerzone nadkola, zmienione detale w wyglądzie zewnętrznym. Wewnątrz nowy system multimedialny z ekranem 9,2 cala, kubełkowe fotele z przodu (sterowane elektrycznie, aluminiowe pedały.
Debiut tuż tuż, na salonie samochodowym IAA we Frankfurcie.