Kompaktowy SUV Porsche Macan Turbo ma nowy silnik 2,9-l V6 biturbo o mocy 324 kW (440 KM). Pojemność silnika zmalała o 20 % moc wzrosła o 10 %. Osiągi są lepsze, co prawda prędkość maksymalna wzrosła tylko o 4 km/h do 270 km/h, ale przyspieszenie do 100km/h wynosi tylko 4,3 s, czyli 0,3 s mniej niż w poprzedniej wersji (pakietem Sport Chrono). W tym zakresie to sporo mniej. Maksymalny moment obrotowy wynosi 550 Nm i dostępny jest w przedziale obrotów 1800-5600 obr./min. Przeniesienie napędu to 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów PDK i napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM).
Wysokie osiągi wymagają dobrego zawieszenia i mocnych hamulców. Za hamowanie odpowiada układ hamulcowy Porsche Surface Coated Brake (PSCB) – tarcze hamulcowe z powłoką z węglika krzemu. W opcji jest zawieszenie pneumatyczne z regulacja prześwitu i dodatkowymi systemami wspomagającymi utrzymanie toru jazdy oraz hamowanie.