Honda e – debiut na targach we Frankfurcie

Pierwsze zdjęcia modelu Honda e zdradzają prostotę i zaspokajanie potrzeb jako cel nadrzędny. Prezentowane zdjęcia dotyczą wersji produkcyjnej, która nie zachwyca swoim wyglądem. Przyjrzyjmy się specyfikacji.

Honda e
MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT

Honda e napędzana jest na tylne koła jednym silnikiem elektrycznym w dwóch wariantach mocy do wyboru: 100 kW (136 KM)* lub 113 kW (154 KM) i moment obrotowy 315 Nm. Jak na auto miejskie są to wartości imponujące. Czas rozpędzania do 100 km/h wynosi ok. 8 sekund. Bateria jest niewielka, bo tylko 35,5 kWh wystarczy na 220 km jazdy. Po mieście to wystarczy. Szybkie ładowanie zapewnia 80% pojemności w pół godziny.

Honda e - kokpit
MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT

Co więcej? Dwa ekrany dotykowe 12,3 cala – dla kierowcy i dla pasażera. Aplikacje i funkcje sterowane z ekranu lub głosowo za pomocą Honda Personal Assistant. Aplikacja na smartfona My Honda+ i inne usługi mobilne, które obecnie są modne.